آیت‌الله حاج شیخ منصور (عبدالرحیم)ابراهیمی جرجانی

گزارشاتی از جلسه ثقلین، خانه امام هادی علیه‌السلام و برخی از دیگر جلسات استاد

آیت‌الله حاج شیخ منصور (عبدالرحیم)ابراهیمی جرجانی

گزارشاتی از جلسه ثقلین، خانه امام هادی علیه‌السلام و برخی از دیگر جلسات استاد

آیت‌الله حاج شیخ منصور (عبدالرحیم)ابراهیمی جرجانی
قال الله تبارک و تعالی: قد افلح من زکاها و قدخاب من دساها و قال رسول الله صلی الله علیه و آله: انما بعثت لاتمم مکارم الاخلاق. همه می دانیم که اخلاق گم شده روزگار ماست و این سایت برای ارائه سخنان استاد اخلاق و عرفان محدث و فقیه و عارف بالله حاج شیخ منصور (عبدالرحیم) ابراهیمی جرجانی راه اندازی شده است. عرفان ما برگرفته از ادعیه و سخنان معصومین علیهم‌السلام است که در مصباح الشریعه، مفاتیح الجنان، چهل حدیث امام خمینی رضوان الله علیه و سایر کتب روایی گنجانده شده است. تنها شرطش این است که از دو لب معصوم علیه‌السلام صادر شده باشد و بس. ولی بدون استاد و مرشد به جایی نخواهی رسید. اگر خواستید با استاد اخلاق و عرفان آیت‌الله جرجانی صحبت کنید و از ایشان دستورالعمل بگیرید کافی است گوشی تلفن را بردارید و با شماره 32220851-051 تماس بگیرید. جلسات منزل استاد سی و چند سال است که در شب‌های پنج‌شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در مشهدالرضاعلیه‌السلام خیابان آیت الله بهجت 7-پلاک2/13 برگزار می‌شود که شما می توانید حضورا خدمت استاد برسید و از بیانات شیوای ایشان بهره ببرید.
پیام های کوتاه
آخرین نظرات

به نام خدا

مواضع انقلابی و هوشمندانه عارف ربانی حضرت استاد آیت‌الله محدث جرجانی حفظه الله تعالی در مورد برخی روحانی نماهای ضد انقلاب و حقوق بگیر بیگانگان از قبیل مجتبی شیرازی، حسن الله یاری، یاسر حبیب و محمد هدایتی و امثال ذلک که بخشی از این بی ادبی‌ها در فیلم «عمامه‌های انگلیسی 1»جمع آوری شده است در کلاس اخلاق جلسه ثقلین مورخ 27/2/1393:

«دشمنان ما از یک عده روحانی نمای فراری بی تقوای بی سواد بی ورع که در میان مردم ما جا نداشتند و پناهنده به آمریکا و انگلیس شده‌اند استفاده می‌کنند برای ضربه زدن به فقاهت و انقلاب و ولایت و نظام ما، اینها همه از ترسشان است اگر آنها از این انقلاب نمی‌ترسیدند این همه با انواع و اقسام دشمنی‌ها در صدد ضربه زدن به آن نبودند. این روحانی نماها، پناهنده به دشمنان ما شدند و از حلقوم آنها علیه انقلاب و رهبری و ولایت فقیه ما حرف می‌زنند.

به والله العظیم اگر اینها روحانی واقعی بودند حاضر نبودند سایت درست کنند و شب و روز علیه انقلاب و رهبر ما حرف بزنند. اینها سواد هم ندارند.

من نمی‌خواهم اینجا آن روحانی زمان طاغوت آقای نوغانی را تأیید کنم، اما ایشان یک آدم با سواد بود و یک ذره هم تقوا داشت لذا از بعد از انقلاب تا امروز با اینکه ترسید و اول انقلاب رفت بیرون یک جمله علیه این انقلاب صحبت نکرده، یک جمله مخالفت نکرده. شما بروید بگردید با اینکه قدرت داشت با سواد هم بود بیان عجیبی هم داشت تا حالا من نشنیده‌ام و به گوشم نرسیده که ایشان بیاید بد بگوید. با اینکه او یک روحانی‌ای بود که وقتی شاه وارد مشهد می‌شد با او به حرم مشرف می‌شد. او سواد داشت، خودش خوب می‌فهمید که این نظام حق است، این جمهوری حق است، این رهبر حق است، امام حق است، اما او گرفتار هوا و هوسش شده بود. هر اشتباهی و خطایی که کرد ولی مروت و انصاف داشت، حاضر نشد علیه این نظام یک کلمه حرف بزند.

پس آنهایی که امروز دارند از حلقوم و بلندگوی دشمن حرف می‌زنند و در پناه کفار قرار گرفته‌اند و کفار یعنی آمریکا و انگلیس و اسرائیل را سپر قرار داده‌اند برای توهین به اسلام و انقلاب اینها نه باسواداند و نه روحانی‌اند، بلکه روحانی نما هستند. آنها اگر جرأت و به اهدافشان ایمان دارند بر اساس اعتقاد حرف می‌زنند، بیایند توی این کشور بگویند ما می‌خواهیم در راه افکارمان شهید شویم. چرا فرار کنیم و برویم به دشمن پناهنده شویم؟ اهل‌البیت را هم بهانه قرار داده‌اند دروغ می‌گویند، اهل‌البیت را هم ابداً قبول ندارند، امام حسین را هم قبول ابداً ندارند، نفسشان را قبول دارند، نفس پرستند.

به قول مقام معظم رهبری تشیع و مکتب اهل‌البیتی که از انگلیس و آمریکا تربیت شود همان تشیع طاغوتی و انگلیسی و آمریکایی است، اهل‌البیت حرام می‌دانند انسان از دارالاسلام به دارالکفر برود. بزرگترین گناه این افراد این است که از دارالایمان فرار کردند و رفتند به دارالکفر. هجرت کردند، هجرت حرام و گناه.»

دانلود کامل سخنرانی از اینجا 

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۸
مرتضی آزاد

نظرات  (۱۳)

سلام ممنون که اجازه به نشر بیشتر دادین
منو هم لینک کن خدا اجرت بده
سلام.

دعوتی همسنگر........
۲۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۴:۳۰ ابراهیم مالکی نژاد
سلام
ممنون از مطالب مفیدتون
و نظرتون در وبلاگ حقیر
موفق باشید
۲۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۵:۳۵ مهدی منفردیان
با سلام و خسته نباشین 
عالی بود فوق العاده ست
همین طور پیش بروید عالی میشوید 
موفق باشید منفردیان
سلام با افتخار لینک شدید
خوشحال میشم به ما هم سری بزنی
سایت خوبی درمورد تصویرش از جلسه ها ندارید
پاسخ:
سلام. یک تصویر توی همین سایت هست. بقیه اش را هم خودتان با حضور در جلسات استاد خواهید دید. انشاءالله
یاعلی
۳۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۴۱ عرفان اقوامی
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوست عزیز
با پست فوق العاده ی دانلود آهنگ های جام جهانی به روزیم .......!
یا حق
سلام.
با سوالی به روزم

منتظر جواب شما

التماس دعا

یا مهدی
سلام
خدا به توفیقاتتون لحظه به لحظه اضافه کنه
۳۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۶:۲۴ محمد ره انجام
فتنه ی روحانی نماهای انگلیسی از خطرناکترین فتنه های تاریخ شیعه است.
سلام.
ممنون از حضورتون تو وبلاگم.
خوشحالم که همسنگرایی مثل شما دارم.....

با موضوع ... به روزم
سلام علیکم
انشالله روز به روز به توفیقات جنابعالی و استاد محترم افزوده شود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">