آیت‌الله حاج شیخ منصور (عبدالرحیم)ابراهیمی جرجانی

گزارشاتی از جلسه ثقلین، خانه امام هادی علیه‌السلام و برخی از دیگر جلسات استاد

آیت‌الله حاج شیخ منصور (عبدالرحیم)ابراهیمی جرجانی

گزارشاتی از جلسه ثقلین، خانه امام هادی علیه‌السلام و برخی از دیگر جلسات استاد

آیت‌الله حاج شیخ منصور (عبدالرحیم)ابراهیمی جرجانی
قال الله تبارک و تعالی: قد افلح من زکاها و قدخاب من دساها و قال رسول الله صلی الله علیه و آله: انما بعثت لاتمم مکارم الاخلاق. همه می دانیم که اخلاق گم شده روزگار ماست و این سایت برای ارائه سخنان استاد اخلاق و عرفان محدث و فقیه و عارف بالله حاج شیخ منصور (عبدالرحیم) ابراهیمی جرجانی راه اندازی شده است. عرفان ما برگرفته از ادعیه و سخنان معصومین علیهم‌السلام است که در مصباح الشریعه، مفاتیح الجنان، چهل حدیث امام خمینی رضوان الله علیه و سایر کتب روایی گنجانده شده است. تنها شرطش این است که از دو لب معصوم علیه‌السلام صادر شده باشد و بس. ولی بدون استاد و مرشد به جایی نخواهی رسید. اگر خواستید با استاد اخلاق و عرفان آیت‌الله جرجانی صحبت کنید و از ایشان دستورالعمل بگیرید کافی است گوشی تلفن را بردارید و با شماره 32220851-051 تماس بگیرید. جلسات منزل استاد سی و چند سال است که در شب‌های پنج‌شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در مشهدالرضاعلیه‌السلام خیابان آیت الله بهجت 7-پلاک2/13 برگزار می‌شود که شما می توانید حضورا خدمت استاد برسید و از بیانات شیوای ایشان بهره ببرید.
پیام های کوتاه
آخرین نظرات

بسمه تعالی

استاد جرجانی در مسجد جوادالأئمه علیه‌السلام

شاید خیلی از شما عزیزان و خواهران و برادران ارجمند و علاقمند به سیر و سلوک بخواهید نظر استاد جرجانی را در باره 22 بهمن و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بدانید. هر جمعه بعد از دعای ندبه استاد در مسجد جوادالأئمه علیه‌السلام به ایراد سخنرانی می‌پردازند. در جمع اندکی از مریدان و مردم عادی. امروز هم طبق روال هر روز جمعه با استاد به مسجد رفتیم. خطابه آتشین این عارف بی ادعا و این انقلابی بزرگ همه را انگشت به‌دندان و حیرت‌زده کرد.

یکی از سخنان استاد این بود که فرمودند: وقتی متوجه شدم یکی از بستگان نزدیک در مخالفت با نظام جمهوری اسلامی صحبت‌هایی دارد با او یا تماس گرفتم و یا به او پیغام دادم که دست از این حرف‌ها بردار و گرنه تو را به اطلاعات معرفی می‌کنم که بیایند تو را بگیرند و به زندان ببرند و در زندان هم اصلاً به ملاقاتت نمی‌آیم! این سخنان من چنان در او تأثیر کرد که از سخنانش دست برداشت و مواضعش خوب شد.

یک بار هم یکی از بچه‌ها حرف نسنجیده‌ای زد که مثلاً جشن انقلاب با ایام فاطمیه منافات دارد که دعوایش کردم و گفتم برو دهانت را به این کثافات آلوده نکن! بقای فاطمیه به برکت انقلاب است!  

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۲۰
مرتضی آزاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">