آیت‌الله حاج شیخ منصور (عبدالرحیم)ابراهیمی جرجانی

گزارشاتی از جلسه ثقلین، خانه امام هادی علیه‌السلام و برخی از دیگر جلسات استاد

آیت‌الله حاج شیخ منصور (عبدالرحیم)ابراهیمی جرجانی

گزارشاتی از جلسه ثقلین، خانه امام هادی علیه‌السلام و برخی از دیگر جلسات استاد

آیت‌الله حاج شیخ منصور (عبدالرحیم)ابراهیمی جرجانی
قال الله تبارک و تعالی: قد افلح من زکاها و قدخاب من دساها و قال رسول الله صلی الله علیه و آله: انما بعثت لاتمم مکارم الاخلاق. همه می دانیم که اخلاق گم شده روزگار ماست و این سایت برای ارائه سخنان استاد اخلاق و عرفان محدث و فقیه و عارف بالله حاج شیخ منصور (عبدالرحیم) ابراهیمی جرجانی راه اندازی شده است. عرفان ما برگرفته از ادعیه و سخنان معصومین علیهم‌السلام است که در مصباح الشریعه، مفاتیح الجنان، چهل حدیث امام خمینی رضوان الله علیه و سایر کتب روایی گنجانده شده است. تنها شرطش این است که از دو لب معصوم علیه‌السلام صادر شده باشد و بس. ولی بدون استاد و مرشد به جایی نخواهی رسید. اگر خواستید با استاد اخلاق و عرفان آیت‌الله جرجانی صحبت کنید و از ایشان دستورالعمل بگیرید کافی است گوشی تلفن را بردارید و با شماره 32220851-051 تماس بگیرید. جلسات منزل استاد سی و چند سال است که در شب‌های پنج‌شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در مشهدالرضاعلیه‌السلام خیابان آیت الله بهجت 7-پلاک2/13 برگزار می‌شود که شما می توانید حضورا خدمت استاد برسید و از بیانات شیوای ایشان بهره ببرید.
پیام های کوتاه
آخرین نظرات
به نام خدا که خیلی دوستمان دارد ولی ما آن قدر او را دوست نداریم. قد افلح من زکاها و قدخاب من دساها. قال علی علیه السلام: یا غایة آمال العارفین. انتهای هدف یک عارف خود خداست و قرب الی الله. البته هیچ‌گاه ممکن واجب نمی‌شود.
من شاگرد استاد آیت الله جرجانی هستم. از اینکه بزرگان ما مهجور باشند سخت ناراحتم و دلگیر. لذا این سایت را زدم تا سخنان و بیانات استاد را در دسترس همگان قرار دهم آخر منتظران مصلح خود باید صالح باشند. هم اکنون استاد اخلاق و عرفان در ایران و جهان تشیع در مشهد مقدس وجود دارد که دوستان زیادی به جلسات ایشان می‌روند و بهره‌های فراوان می‌برند، محدث و فقیه و عارف بالله حاج شیخ منصور (عبدالرحیم) ابراهیمی جرجانی است. برای پیدا کردن ایشان و صحبت با معظم له کافی است گوشی تلفن را بردارید و با شماره 2220851-0511 تماس بگیرید. جلسات منزل استاد از سال‌های 1357 و 1358تاکنون ادامه داشته و دارد. ابتدا به نام امام هادی علیه‌السلام در ایام شهادت آن امام مظلوم و بزرگوار و بعد به صورت هفتگی در شب‌های پنجشنبه و سی و چند سال است که در شب‌های پنج‌شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء این جلسات برگزار می‌شود.