آیت‌الله حاج شیخ منصور (عبدالرحیم)ابراهیمی جرجانی

گزارشاتی از جلسه ثقلین، خانه امام هادی علیه‌السلام و برخی از دیگر جلسات استاد

آیت‌الله حاج شیخ منصور (عبدالرحیم)ابراهیمی جرجانی

گزارشاتی از جلسه ثقلین، خانه امام هادی علیه‌السلام و برخی از دیگر جلسات استاد

آیت‌الله حاج شیخ منصور (عبدالرحیم)ابراهیمی جرجانی
قال الله تبارک و تعالی: قد افلح من زکاها و قدخاب من دساها و قال رسول الله صلی الله علیه و آله: انما بعثت لاتمم مکارم الاخلاق. همه می دانیم که اخلاق گم شده روزگار ماست و این سایت برای ارائه سخنان استاد اخلاق و عرفان محدث و فقیه و عارف بالله حاج شیخ منصور (عبدالرحیم) ابراهیمی جرجانی راه اندازی شده است. عرفان ما برگرفته از ادعیه و سخنان معصومین علیهم‌السلام است که در مصباح الشریعه، مفاتیح الجنان، چهل حدیث امام خمینی رضوان الله علیه و سایر کتب روایی گنجانده شده است. تنها شرطش این است که از دو لب معصوم علیه‌السلام صادر شده باشد و بس. ولی بدون استاد و مرشد به جایی نخواهی رسید. اگر خواستید با استاد اخلاق و عرفان آیت‌الله جرجانی صحبت کنید و از ایشان دستورالعمل بگیرید کافی است گوشی تلفن را بردارید و با شماره 32220851-051 تماس بگیرید. جلسات منزل استاد سی و چند سال است که در شب‌های پنج‌شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در مشهدالرضاعلیه‌السلام خیابان آیت الله بهجت 7-پلاک2/13 برگزار می‌شود که شما می توانید حضورا خدمت استاد برسید و از بیانات شیوای ایشان بهره ببرید.
پیام های کوتاه
آخرین نظرات

جلسه ثقلین

شنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۳، ۱۱:۲۱ ق.ظ


به نام خدا

جلسه ثقلین که به لطف پروردگار و عنایات اهل بیت علیهم‌السلام از سال 1388 به صورت هفتگی برقرار است این هفته نیز طبق برنامه قبل ادامه دارد. شرکت کلیه خواهران و برادران بلامانع است. شب‌های یکشنبه مثل همین امشب یک ساعت بعد از نماز مغرب و عشاء با قرائت یکی از مناجات‌های خمس عشرة حضرت امام زین‌العابدین علیه‌السلام توسط مداح اهل بیت علیهم‌السلام جناب حاج آقا جلال حاج ابوالقاسمی (تهرانی) و سخنرانی آیت‌الله جرجانی حفظه‌الله تعالی طبق ساعت کنونی: 30/20. البته این ساعت در طول ساعت متغیر است. آدرس: مشهدالرضا علیه‌السلام- خیابان شهید آیت‌الله هاشمی نژاد1/20- شهید شهرستانکی12- پلاک 10- منزل شیخ الاسلامی.     

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۱۶
مرتضی آزاد

نظرات  (۱)

سلام. از این که مکانی رو درست کردین برای بیان مطالب اخلاقی و عرفانی که امروزه همگی شدیدا به اونا نیاز داریم از شما خیلی خیلی متشکرم. چندین بار سرزدم متاسفانه دیر به روز می کنید.از مطالب پست اول با عنوان موارد جواز گریه و پست سوم شما با عنوان فرق خوف و خشیت بهره زیادی بردم و بابتش نهایت تشکر رو دارم. چند سؤال اول این که لطفا درباره بزرگانمون بیشتر بنویسید و علمای اسلامی را بهتر و بیشتر  با تحقیق کامل از زندگی آنها در صورت امکان، برای ما معرفی کنید و دوم این که آیا استاد در شهرهای دیگر هم برنامه دارند؟ و آیا فایل صوتی یا تصویری از سخنرانی های  استاد هست یا نه؟ موفق و مؤید باشید.
پاسخ:
سلام. به آدرس زیر مراجعه کنید http://darolhedayeh.blogfa.com/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">