آیت‌الله حاج شیخ منصور (عبدالرحیم)ابراهیمی جرجانی

گزارشاتی از جلسه ثقلین، خانه امام هادی علیه‌السلام و برخی از دیگر جلسات استاد

آیت‌الله حاج شیخ منصور (عبدالرحیم)ابراهیمی جرجانی

گزارشاتی از جلسه ثقلین، خانه امام هادی علیه‌السلام و برخی از دیگر جلسات استاد

آیت‌الله حاج شیخ منصور (عبدالرحیم)ابراهیمی جرجانی
قال الله تبارک و تعالی: قد افلح من زکاها و قدخاب من دساها و قال رسول الله صلی الله علیه و آله: انما بعثت لاتمم مکارم الاخلاق. همه می دانیم که اخلاق گم شده روزگار ماست و این سایت برای ارائه سخنان استاد اخلاق و عرفان محدث و فقیه و عارف بالله حاج شیخ منصور (عبدالرحیم) ابراهیمی جرجانی راه اندازی شده است. عرفان ما برگرفته از ادعیه و سخنان معصومین علیهم‌السلام است که در مصباح الشریعه، مفاتیح الجنان، چهل حدیث امام خمینی رضوان الله علیه و سایر کتب روایی گنجانده شده است. تنها شرطش این است که از دو لب معصوم علیه‌السلام صادر شده باشد و بس. ولی بدون استاد و مرشد به جایی نخواهی رسید. اگر خواستید با استاد اخلاق و عرفان آیت‌الله جرجانی صحبت کنید و از ایشان دستورالعمل بگیرید کافی است گوشی تلفن را بردارید و با شماره 32220851-051 تماس بگیرید. جلسات منزل استاد سی و چند سال است که در شب‌های پنج‌شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در مشهدالرضاعلیه‌السلام خیابان آیت الله بهجت 7-پلاک2/13 برگزار می‌شود که شما می توانید حضورا خدمت استاد برسید و از بیانات شیوای ایشان بهره ببرید.
پیام های کوتاه
آخرین نظرات

پلکان عروج

دوشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۳، ۰۱:۴۴ ب.ظ


به نام خدا

دیشب فرصتی شد تا از استاد فرمایش یکی از اولیای الهی به نام حاج آقای حکیم باشی را در باره استاد و مکاشفه‌ای که برای این ولی خدا حاصل شده بپرسم و این‌گونه از استاد جرجانی جواب گرفتم. ایشان فرمودند:

حدود هشت سال قبل که مسجد ملاهاشم در ابتدای خیابان آیت‌الله شیرازی در حال بازسازی بود و نماز جماعت در حسینیه پشت مسجد برگزار می‌شد حقیر یک دهه برای منبر به آنجا دعوت شدم. وقتی از منبر پایین آمدم آقای حکیم باشی به نزد من آمد و گفت: هنگامی که شما از منبر بالا می‌رفتید من دیدم که شما دارید به آسمان بالا می‌روید و واقعاً عروج و صعود شما را دیدم. بعد از استاد یک خواهشی کرد و آن هم این‌که ایشان در میان سخنان خود قدری احکام هم بگویند که مورد قبول واقع شد. ایشان با کمال احترام مثالی زد و آن اینکه هر پیامبری آمده تا یک خشت از این گنبد توحید را تکمیل کند و پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله آخرین خشت را نهادند و من هم می‌خواهم آن خشت نهایی را به شما بدهم تا دیگر هیچ نقصی در منبر شما نباشد.

البته بنده با استاد موافق هستم که امروز اولویت با اخلاق است چرا که اگر مردم دینشان قوی بشود خود به دنبال احکام خواهند رفت و جلسات اخلاق اگر با بیان احکام مخلوط شود ممکن است در حق هر دو ظلم شود پس بهتر است این امر کارشناسانه‌تر انجام گیرد و برخی از روحانیون مسلط، به بیان احکام بپردازند و برخی دیگر به اخلاق تا تداخلی پیش نیاید.    

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۱۸
مرتضی آزاد

نظرات  (۳)

عالی بود.
احکام کوچک ابتدای سخنرانی تاثیر خوبی دارد.البته هر حدیث و حکمی  اگه بحث بر انگیز باشه باید در مورد اون توضیح داده بشه که درکش آسان بشه.
ممنون که به بنده لطف داشتید
حلقه انحراف؟ بابا این حرفا شوخیه می خان منو و شما رو بندازن به جون هم
سلام
عالی بود.
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">